feccis (k)

41 frågor om en bästavän

1. Vad heter hon ? Felicia Brolin

2. Hur gammal är hon ? 15
3. När träffades ni sist? igår
4. Vad har hon för hårfärg? brun
5. Brukar hon färga håret ? ja
6. Har hon något smeknamn? fia, feccis :)
7.Vad har hon för parfym? vene haha
8. Är hon galen? ibland :)
9. Vad är erat första minne? massor..
10. Har ni många minnen ihop? massooooooor
11. Vart bor hon? Örebro, 5 min från mig ;)
12. Har ni varit utomlands tillsammans? nä, ska
13. Är du avundsjuk på henne? att hon är så söt :)
14. Vad heter hennes syskon? Andre och halvsyskon. ^^
15. När träffades ni första gången? typ dagis
16. Hur träffades ni? dagis
17. Vad går hon i för sporter? inge
18. vad brukar hon göra på helgerna ? va hemma, softa, träffa kompisar.
19. Göra efter skolan? hemma, lr träffa kompisar.
21. Har ni pussats? jäpp
22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? jäpp
23. Har hon fräknar? jäpp
24. Har ni kollat på film någon gång? jäpp
25. Har ni bråkat någon gång? jäpp
26. Har ni sovit i samma säng ? jäpp
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? jäpp
28. Har du sett hon gråta? jäpp
29. Vad gjorde du då? hjälpte, tröstade henne.
30. Har du sett hon vara riktigt arg? hm.. vene..
31. Har hon sett dig gråta? jäpp
32. Vad ska ni göra i sommar? vene
33. Har hon svikit dig någon gång? säkert, men äsch.
34. Har ni pratat i telefon någon gång? jovisst
35. Vad skulle du göra om denna personen dog? jag skulle dö samma sätt som hon dog på.
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? hoppas det.
37. Älskar du Henne? jäpp, älskar henne mest av allt på jorden.
38. Vad är det bästa med henne? felicia är bara så felicia.
39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? jag älskar henne som hon är.
40. Skulle du ge Henne pengar om du vann 1 miljon? jovisst


Kommentarer
Postat av: fia

Jag älskar dig så mke än vad du tror och jag kanske inte visar de men det gör jag verkligen..(k)

2010-11-28 @ 19:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0