lite rastlös ändå :(

RANDOM STUFF:
Någon/några som förstår dig: Felicia Brolin. några till.
Någon som du längtar efter: vene
Något som du längtar efter: att träffa folk i nattcup.
Någon som du hatar: ingen.
Vem ringde dej senast: ehm.. mami sure.
Vem ringde du senast: minns nt
Har du några kärleksproblem: ja
Har du ätit något idag: hamburgare & något
Har du gråtit idag: nej
Har du skrattat idag: ja

JAG:
Är singel: ja
Saknar någon just nu: ja
Är rädd för att bli övergiven: vene
Svär ofta: haha
Sjunger i duschen: :$
Morgonperson: nepp

Är kär i kärleken: nej
Skrattar åt mina egna skämt: haha
Vill ha barn: nej


HAR DU:
Glasögon/linser: nej
Piercingar: ja
Syskon: ja
Pojk/flickvän: nej
Jobb: nej
För många vänner:
Rymt hemifrån någon gång: ja
Färgat håret: ja
Bra självförtroende: nej
Sagt "jag älskar dig" till någon: ja, har alltid menat det.
Varit kär: ja
Somnat gråtande: vene

BRUKAR DU:
Titta dej själv i spegel: ja
Ha ångest: nej
Drömma mardrömmar: ja 
Klä dig i svart : tkr inte alls om det.

Hata folk: nej
Lita på folk: ja


SISTA PERSONEN SOM:
Sov i din säng: jag
Du delade en dricka med: minns nt
Skrek på dig: vene
Du fick sms från: pernilla
Du senast skrev på msn med: rasmus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0