svar på frågor ^^

Fia

är du skoltrött? - hm, kan man säga.
godis lr chips? - godis.
läsk lr mjölk? - hehe, hm.. mjölk ;)
mobil lr dator? - dator.
chokladbollar lr marabou? - hm.. marabou
blomma lr träd? - HAHA, träd.
vinter lr sommar? - sommar förf
tv lr bio? - bio.
bil lr buss? - bil.
tåg lr flygplan? - flygplan
natt lr dagmänniska? - nattmänniska ^^
kommer vi vara två alltid? - ja. hoppas jag :)
är jag fin? - ja, det har du alltid varit och kommer alltid vara det.
är Solveig fin namn? - jaa, söt namn :D
mår du bra? - jaa...
varför tycker du inte om Ebba Ester? - kärring namn e de.
är du arg? - nej.
är mina frågor jobbiga? - näpe.
konstigt? - nej, fråga vad som helst.
när blir din moppe bra? - moppen är lagad nu ^^
gillar du någon? - jaa.. :$
nån gillar dig? - hm.. kanske, kanske inte.
är min svenska sär? - haha! nej.
är jag jobbig? - när du dampar när jag inte har lust, ja. men annars never.
vem är jag för dig? - felicia, en person som är unik, finns ingen som du. den bästa vän man kan få.
är det för många frågor? - nej, svarar på alla dina frågor hur många det än är.
får jag en puss från dig? - hehe, du får pussar från mig när du vill.
en kram? - det oxå, när du vill.
sista fråga ... ÄLSKAR DU MIG? - alltid. slutar aldrig göra det.
är du säker på det? - ja förfan.
ska jag sluta reta dig? - nänänä, fortsätt med det :D
ska jag sluta fråga dig massor? - nänä.
...... PUSS PÅ DIG.

några till!
är du oskuld? - haha! ja.
är du kåt? - inte just nu.
är jag busig? - jäpp.

Wilda

*Vad tycker du om Wilda Lorentzon? - en person som man kan lita på, ha roligt med, dampa med.. ily!
*Vad ska du göra idag? - resten av kvällen ska jag softa vid datorn :)
*Vem är du kär i? - pösspöss.
*Stockholm lr Örebro? - sthlm ^^
*Lila mössa lr svart mössa? - lila mössa ;)
*Vem älskar du mest? - fia ^^

Hanna
1. Är jag världens bästa mamma för dig..? - hm.. jaa :$
2. Ska du bjuda mig på en glass på nattcupen? :$ - hm.. kanske de :D
3. Vem älskar du på riktigt, du behöver inte svara osv. - alla mina käära vänner.
4. Är jag ful? - nej. du e fin ^^
5. Är jag och Simon sötast par? :D - kanske sötast.. eller hetast :D

Puss!

Linnéa
ÄLSKADE DU LOUISE PÅ RIKTIGT? - såklart.

Sabina
Är du bisexuell eller bara gillar killekläder? :P - nej, gillar bara att ha killekläder ;)
Trivs du i Birgittaskolan? - hm.. det är väl ok.
Är min blogg bra? - jaa. gillar att läsa i din blogg :)
Vem är din bäst vän? - Felicia Brolin ^^
Gillar du kor? haha - JAA ÄLSKAAAR DEM!!

Simon
Vem är jag för dig ? - en barndomsvän. bra vän som man kan lita på. smaaaack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0