the dream tonight

gode gud. drömde att jag vaknade och såg att mina töj... ringar någonting, var borta så jag letade efter det. och hittade det. sen töjade jag mina öron.. trodde jag. men sen.. tittade jag på felicia och insåg att jag hade töjt min tunga. jag var typ chockad och fia bara stirrade på mig. jag visste inte vad jag gjorde. ehum. okej. och sen vaknade jag på riktigt. och vet ni vad jag gjorde? jag kollade naturligvis mina öron om det fanns ringarna kvar. men hade glömt att jag drömde om det där. och nyss kom jag på det. usch. skulle inte våga töja min tunga. vad syfte? haha!

och en sak till.. jag älskar vibbar :)

mohah

Kommentarer
Postat av: Anonym

vetu en sak? jag älskar också vibbar :)

2010-11-07 @ 14:43:08
Postat av: Anonym

jag också.

2010-11-07 @ 14:59:23
Postat av: Anonym

hihi varför det?

2010-11-07 @ 14:59:51
Postat av: borisjelic

hejjsan :D

vad har du gjort på lovet då :P?

2010-11-07 @ 15:26:53
URL: http://boriiisjeliiic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0