FB ♥

Felicia Brolin..

Du är den viktigaste för mig även om vi bråkar, inte vara med varandra hela tiden.. lr någonting sånt, älskar jag dig, alltid. Allvarligt, oavsett vad än som händer är du alltid den jag litar mest på. 110 jävla procent! Bara att se dig, gör mig alltid glad, att prata med dig, gör mig gladare, se dig lycklig, gör mig lycklig. Jag berättar allting för dig och jag hoppas du också berättar allting för mig. Jag skulle kunna offra mitt liv för ditt skull. Du är den viktigaste i mitt liv. Jag vill absolut aldrig förlora dig. Hoppas fan du fattar detta! Att beskriva våra relation, tar aldrig slut. Du är bäst, helt enkelt. Du är så unik, så Felicia, det finns ingen annan som dig. Jag är så jävla glad att du är en stort del av mitt liv. Hela du är hela mitt hjärta, om någon gör illa dig gör denna illa mitt hjärta och mig, vi två är en. Om någon gör illa dig, då, allvarligt, offrar jag mig att slåss med denna. Ditt brunrött hår, dina otroliga fina blåa ögon, de många söta fräknarna på näsan och kinderna, sättet du beter dig, sättet du pratar på, allting hos dig älskar jag, det finns inget som jag vill ändra på. Ingenting. Du är perfekt som du är. Jag hoppas att jag aldrig förlorar dig, förihelvete. Och.. Du kommer aldrig förlora mig. Jag lovar dig, jag ska hålla löftet tills jag dör.. Eller fortsätta hålla löftet i evigheter. Vi ska hålla kontakten vad än som händer. Om vi umgås med olika kompisar är det okej, bara vi umgås med varandra så går det bra. Jag skulle kunna skriva mer men det tar nog timmar till, eller som sagt, tar det aldrig slut. Det sista jag vill säga i detta inlägget är, jag älskar dig mest, min Felicia Brolin! Jag kommer alltid finnas där för dig och jag är alltid din, ingen annans. Och.. Låt ingenting förstöra våra viktiga vänskap, ok?



Pösspöss på dig, min älskade bästavännen. Du anar inte hur viktig du är för mig.

Jag älskar dig, Fia.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Du gjorde att jag blev tårögd eller att jag grät.



Tack att du finns där för mig & har gjort det 24/7.. Förlåt att jag inte alltid funnits där för dig eller något annat men jag har haft de så svårt på de senaste tiden och jag har det svårt nu men du ska veta att jag litar på dig mest och alltid, som du sagt, 110 jävla procent. Du är den viktigaste jag vet.



Ja jag vet att jag är ibland sur, irriterad, arg eller besviken på dig men det är för att jag bryr mig otroligt mycket om dig och jag vill inte att du skulle göra dig illa eller gör något annat "dumt". Jag vill inte förlora dig.. Jag klarar mig inte utan dig. Jag vill inte leva utan dig. Om jag förlorar dig så OFF. Jag menar allvar.



Angelica Ebba Ester Treffenberg, Jag älskar dig så otroligt mycket♥

2010-10-23 @ 17:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0