restless lol.se

Ditt namn? - Cpangelica

Födelseår? - 1995

Hur Lång är du? - 1 cm

Spelar du något instrument?
- ne

Dina första tankar när du vaknar? - ja.. ja.. snart.. 2 min.. 5 min... 1 min...

Vart befinner du dig just nu? - hemma

Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? - whata, u pervers?

Har du några husdjur?- en hund

Är du singel? - jag är ju din.

Vem är snyggast? - yoou.

vet mest om dig?
- hmm.. några

Vad vill du ha just nu? - dig hos mig. ^^

Ditt mål i livet? - något ur spår :)

Rädd för? - vf ska jag säga de?

McDonalds eller Burgerking? - äsch

Sjunger du? - ne

Vad har du för skostorlek? 39-40

Vill du gifta dig? - fu

Kommer du överens med dina föräldrar? - visst

Din hårfärg? - brunt

Skor du hade på dig idag? - hu gått ut

vad sover du i? - :$

Kläder du har på dig idag? - mjukis kläder

Favoritårstid? - sommar

Favoritmat och dryck? - venne

Hur svarar du i telefonen hemma? - svarar never

Hur svarar du i mobilen? - hey

Sov du ensam inatt? - ja

Vad gjorde du kl 08 imorse? - sov

Vad var det senaste någon sa till dig? - jag fattar nt..

Druckit idag? - milk

Vad är det för väder hos dig just nu? - piss snö

Godaste glassmaken? - glass e äckligt

Drömmer du mardrömmar? - vem gör inte det?

Kommentarer
Postat av: Anonym

tvestjärt :)

2011-01-10 @ 20:35:36
Postat av: rebecka



Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? - whata, u pervers? hahahaha

2011-01-14 @ 14:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0